Regulamin

Informacje znajdujące się na stronie internetowej oraz wycenach przesłanych drogą elektroniczną nie stanowią oferty w rozumieniu
Kodeksu Cywilnego. Kupujący składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego Produktu.

Firma POLIGRAFIA FABISIAK przy ul.Tarnowska 2b, 61-323 Poznań, nie odpowiada za treści zawarte w pracach przesłanych przez
Kupującego oraz projektów zakupionych/nabytych od osób/podmiotów trzecich. Nie dokonuje korekty treści zawartych w materiałach
przesłanych przez Kupującego. Jednakże, jeżeli materiały przesłane przez Kupującego zawierają treści niezgodne z prawem, Serwis
może odmówić realizacji zamówienia.

Przesłanie zamówienia oraz plików graficznych drogą mailową traktowane są jako prawomocne oraz jednoznaczne z potwierdzenie zgodności
zamówienia. Jeśli klient nie złoży pisemnego zamówienia na SOFT PROOF podgląd elektronicznej impozycji lub FORM PROOF fizycznej
makiety zlecenia zostanie rozpoczęte automatycznie wg. ustalonych terminów.

Materiały przesłane przez Kupującego do druku powinny być przygotowane według specyfikacji drukarni, zgodnie z przesłaną kalkulacją,
w przypadku różnić właściwym parametrem będzie format pobrany z nadesłanego przez klienta pliku.

PROOF – jest przykładem kolorystycznym może odbiegać od realnego wydruku wykonanego techniką offsetową oraz cyfrową, każde dodatkowe
uszlachetnienie może wpływać na kolorystykę zwłaszcza pokrywanie folią mat, połysk, soft touch. W takich przypadkach różnice
kolorystyczne nie będą rozpatrywane jako reklamacje, tylko osobista akceptacja klienta podczas druku będzie poddawana reklamacją.

Sprzedawca nie archiwizuje plików graficznych. Piki zamieszczone na serwerze FTP oraz przesłane przez Kupującego w celu realizacji
zlecenia, po upływie 120 dni są usuwane.

Uszkodzenie towaru podczas transportu:
Odbierając przesyłkę należy sprawdzić przy kurierze stan opakowania. Jeżeli opakowanie jest uszkodzone należy sporządzić w obecności
kuriera protokół szkody, który jest warunkiem rozpatrzenia reklamacji. Zanim Państwo podpiszą protokół należy go dokładnie przeczytać.
Zdarza się, że kurierzy sporządzają protokół na Państwa niekorzyść zaznaczając, że opakowanie nie ma znaków ostrzegawczych (uwaga
nie rzucać) oraz foli bąbelkowej w środku opakowania. Prosimy zwracać na to szczególną uwagę.

W przypadku braku zgłoszenia kurierowi uszkodzonej przesyłki oraz braku protokołu szkody reklamacja nie będzie rozpatrywana.

Sprzedawca informuje, że Kupujący składając zamówienie powinien wziąć pod uwagę fakt, iż: różnica w wymiarach Produktów wykonywanych
przez Sprzedawcę biorąc pod uwagę tolerancję błędu krajarki wykorzystywanej przez Sprzedawcę może wynieść do 2 mm,w wykonanym
Produkcie mogą wystąpić przesunięcia lakieru punktowego UV w stosunku do motywu drukarskiego o wartości do 0,3 mm, co wynika z
 stosowanej przez Sprzedawcę technologii wykonywania Produktu.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo nie przyjęcia zamówienia do realizacji, o czym poinformuje Kupującego nie później niż w terminie
48 godzin od dnia otrzymania zamówienia Sprzedawca zaleca, aby po otrzymaniu przesyłki Kupujący sprawdził zawartość paczki w 
obecności dostarczyciela w celu weryfikacji czy nie nastąpiło uszkodzenie Produktu w trakcie dostawy. W przypadku stwierdzenia
naruszeń lub uszkodzeń, Kupujący powinien zażądać od dostarczyciela przesyłki sporządzenia protokołu szkody z zaznaczeniem zastrzeżeń,
co do stanu przesyłki. Niezależnie od powyższego zaleca się aby zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego uszkodzeń Produktu w trakcie
transportu dokonać także w sposób ustalony w § 5 ust. 9 Regulaminu, nie później niż w terminie 5 dni od dnia przyjęcia przesyłki
przez Kupującego. W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki zaleca się, aby Kupujący zaznaczył ten fakt na liście przewozowym
w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej. W takim przypadku na liście przewozowym Kupujący powinien także podać datę i godzinę doręczenia,
a ewentualne reklamacje zgłaszane z tego tytułu przez Kupującego mogą nie zostać uznane przez Sprzedawcę.

Sprzedawca informuje o możliwości tolerancji zamówionego nakładu +/- 5% całego zamówienia, niedostatki zostaną skorygowane na 
fakturze o cenę jednostką zamówionego produktu, nadwyżka natomiast nie będzie uwzględniona na dokumencie sprzedaży. Zamówienie
przesłane droga mailową jest równoznaczne z akceptacją regulaminu POLIGRAFIA FABISIAK przy ul.Tarnowska 2b, 61-323 Poznań

Your suggestion

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
EN Ostrzeżenie
EN Sesja wygasła z powodu bezczynności
Logowanie
Utracone hasło
Rejestracja

Ładowanie...
Konto nieaktywne
Rejestracja przebiegła pomyślnie
Powiadomienia
brak powiadomień
Ładowanie...